Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

רינה מצליח בן זוג : צפו הפספוסים של חדשות 2 ערוץ 7 _ השעייה למשך כשבוע זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה)

רינה מצליח בן זוג : צפו ×"פספוסים של ×—×"שות 2 ערוץ 7 _ השעייה למשך כשבוע זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה). עד היכן אחריות ההורים בבחירת בן/בת זוג לילדיהם? בשנת 2013 החלה להגיש את תוכנית. כריכת הספר) תכירו את אדם. שיהיה לי בן זוג או ילד אז חד משמעית בן זוג. אין ספק שטיפול/ אימון זוגי זול בהרבה מגירושין וכשהוא מצליח אין לו שום ערך כספי שיכול לבטא אותו.

השעייה למשך כשבוע זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה) אין לי כל כוונה ללכת במהלך שידור אולפן שישי פנה המגיש דני קושמרו לרינה מצליח בברכה לשובה אחרי סערת דבריה נגד הציבור החרדי, מצליח לא התנצלה והבהירה: שלושה חברי כנסת שלחו מכתבי גינוי, בעקבות דבריה של עיתונאית חדשות 12, רינה מצליח, במהלך מהדורת השישי בערוץ. בשנת 2013 החלה להגיש את תוכנית. שיהיה לי בן זוג או ילד אז חד משמעית בן זוג.

זרש Zereshofficial Twitter
זרש Zereshofficial Twitter from pbs.twimg.com
השעייה למשך כשבוע זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה) אבל יש איתם גם בן זוג מרוחק, עייף , שקוע בעצמו ואת. אלא שאז טעות טכנית קטנה שינתה את כל התמונה. רינה מצליח, עכשיו גם שדרנית ברדיו ירושלים. היא רואה רק ערוץ 1, פרצה בבכי כשעמדה לעבור מירושלים לתל אביב, מתגעגעת לאבא, אוהבת כדורגל ומוזיקה צרפתית ולא מתחרטת על זה שאין לה ילדים. שיהיה לי בן זוג או ילד אז חד משמעית בן זוג. שיחה של רינה וסרמן, סגנית יור אמונה ומנהלת אגף המשפחה. חני פרנקל, מורה חרדית שנולדה במאה שערים ומלמדת בתיכון חילוני, לא יכולה להתאפק והיא מגיבה בחריפות לדברים שהשמיעה אמש רינה מצליח כנגד הציבור החרדי.

רינה מצליח חזרה להופיע בערוץ 12:

אבסדזה מתגוררת בכוכב יאיר צור יגאל, עם בן זוגה ושתי בנותיה. אין לי כל כוונה ללכת, וגם להמשיך להגיד. אלא שאז טעות טכנית קטנה שינתה את כל התמונה. כריכת הספר) תכירו את אדם. צפו (חרדי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. אני זקוק לעזרתכם להגיע ל1000 שיתופים, כי תסמכו על חדשות 12 שיעוותו ולא יציגו את כל התמונה. היא רואה רק ערוץ 1, פרצה בבכי כשעמדה לעבור מירושלים לתל אביב, מתגעגעת לאבא, אוהבת כדורגל ומוזיקה צרפתית ולא מתחרטת על זה שאין לה ילדים. אין ספק שטיפול/ אימון זוגי זול בהרבה מגירושין וכשהוא מצליח אין לו שום ערך כספי שיכול לבטא אותו. חבר הכנסת הוזמן לאולפן כדי להגיב על תקרית שבה הותקף על ידי פעילי ימין, ומצא עצמו מותקף שוב על ידי המראיינת. המראיינת רינה מצליח איימה להוציא אותו, בן גביר השיב: חברת החדשות הודיעה כי רינה מצליח הושעתה למשך שבוע, ולא תשתתף בתוכניות אולפן שישי ופגוש את העיתונות, בעקבוץ דבריה אמש, לפיהם תומכי נתניהו אומרים שיצביעו לו גם אם יאנוס את בתם. על רקע התפשטות הקורונה, בעיקר בערים הנחשבות למוקדי המגזר החרדי, התבטאה מצליח בחריפות ואמרה: את ההסבר היא הביאה לאחר מכן:

רינה מצליח, עכשיו גם שדרנית ברדיו ירושלים. מצליח פשוט לקחה את כל האנרגיה הצינית והילדותית של נתניהו והשתמשה בה כנגדו. זה שאין לי ילדים פחות מפריע לי. רינה מצליח לא מתנצלת על כך שכינתה את גנץ ״סמרטוט״> bit.ly/3hdyevy הראיון המלא עכשיו בקשת 12 רינה מצליח באירוע שבתרבות בגבעת שמואל, 2019.

Drfsqm Qonc6m
Drfsqm Qonc6m from img.mako.co.il
רינה היא ילדתם השנייה של קרן ריבקין־נודלמן, פסיכולוגית, וגיא נודלמן (בן 42), שעוסק בעמילות מכס. בשנת 2013 החלה להגיש את תוכנית. נינו אבסדזה באירוע שבתרבות בגבעת שמואל עם רינה מצליח, ינואר 2020. סרוגים | יור עצמה יהודית איתמר בן גביר התראיין באולפן 'פגוש את העיתונות' ותקף את חבר הכנסת אחמד טיבי. רינה מצליח, עכשיו גם שדרנית ברדיו ירושלים. תגובות נזעמות רבות ברשת למופע ההסתה של רינה מצליח בליל שבת בחדשות 12. רינה מצליח חזרה להופיע בערוץ 12: צפו (חרדי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

שלושה חברי כנסת שלחו מכתבי גינוי, בעקבות דבריה של עיתונאית חדשות 12, רינה מצליח, במהלך מהדורת השישי בערוץ.

בנו של ראש הממשלה קרא לחרדים להטיל חרם • האישה הכי מסוכנת במדינת ישראל (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. חני פרנקל, מורה חרדית שנולדה במאה שערים ומלמדת בתיכון חילוני, לא יכולה להתאפק והיא מגיבה בחריפות לדברים שהשמיעה אמש רינה מצליח כנגד הציבור החרדי. שלושה חברי כנסת שלחו מכתבי גינוי, בעקבות דבריה של עיתונאית חדשות 12, רינה מצליח, במהלך מהדורת השישי בערוץ. מגישת תוכנית הטלוויזיה פגוש את העיתונות, רינה מצליח, זומנה לבירור אצל מנכל חדשות קשת, אבי וייס, בעקבות התבטאות בוטה בשידור על מצביעי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כשטענה כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים: צעיר שרירי ויפה תואר עם 40 הבעות פנים ואוצר מילים של שייקספיר, שמשתין פעם אחת ביום ובעת זקפה איבר מינו מתמלא במים מזוקקים ממאגר שנמצא בעכוזו הימני. רינה מצליח, עכשיו גם שדרנית ברדיו ירושלים. יכול להיות שבעתיד יזכירו אותה. אין לי כל כוונה ללכת במהלך שידור אולפן שישי פנה המגיש דני קושמרו לרינה מצליח בברכה לשובה אחרי סערת דבריה נגד הציבור החרדי, מצליח לא התנצלה והבהירה: סרוגים | יור עצמה יהודית איתמר בן גביר התראיין באולפן 'פגוש את העיתונות' ותקף את חבר הכנסת אחמד טיבי. אם היית שואל מה הייתי רוצה יותר, שיהיה לי בן זוג או ילד אז חד משמעית בן זוג. תגובות נזעמות רבות ברשת למופע ההסתה של רינה מצליח בליל שבת בחדשות 12. המגישה רינה מצליח הצליחה לעורר סערה נוספת, כשבמהלך שידור בערוץ 12 טענה כי לא הייתה כמעט קורונה בישראל. רינה היא ילדתם השנייה של קרן ריבקין־נודלמן, פסיכולוגית, וגיא נודלמן (בן 42), שעוסק בעמילות מכס.

המראיינת רינה מצליח איימה להוציא אותו, בן גביר השיב: אין לי כל כוונה ללכת, וגם להמשיך להגיד. שיהיה לי בן זוג או ילד אז חד משמעית בן זוג. עד היכן אחריות ההורים בבחירת בן/בת זוג לילדיהם? אלא שאז טעות טכנית קטנה שינתה את כל התמונה.

צפו ×
צפו ×"פספוסים של ×—×"שות 2 ערוץ 7 from a7.org
סרוגים | יור עצמה יהודית איתמר בן גביר התראיין באולפן 'פגוש את העיתונות' ותקף את חבר הכנסת אחמד טיבי. בזמן שהציבור החרדי ישב לסעודת שבת, ישבה רינה מצליח באולפן חדשות 12 והסיתה בגסות ובוטות נגד המגזר החרדי כולו, תוך הכללה גסה • דנה ויס ודני קושמרו קטעו אותה (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. שיהיה לי בן זוג או ילד אז חד משמעית בן זוג. רינה מצליח לא מתנצלת על כך שכינתה את גנץ ״סמרטוט״> bit.ly/3hdyevy הראיון המלא עכשיו בקשת 12 חני פרנקל, מורה חרדית שנולדה במאה שערים ומלמדת בתיכון חילוני, לא יכולה להתאפק והיא מגיבה בחריפות לדברים שהשמיעה אמש רינה מצליח כנגד הציבור החרדי. מגיש הטלוויזיה ‏עודד בן עמי התייחס, לסערה שפרצה. אין לי כל כוונה ללכת, וגם להמשיך להגיד. על ההחלטה לא להביא ילדים, אמרה מצליח:

רינה מצליח לא מתנצלת על כך שכינתה את גנץ ״סמרטוט״> bit.ly/3hdyevy הראיון המלא עכשיו בקשת 12

סרוגים | יור עצמה יהודית איתמר בן גביר התראיין באולפן 'פגוש את העיתונות' ותקף את חבר הכנסת אחמד טיבי. המראיינת רינה מצליח איימה להוציא אותו, בן גביר השיב: השעייה למשך כשבוע זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה) על רקע התפשטות הקורונה, בעיקר בערים הנחשבות למוקדי המגזר החרדי, התבטאה מצליח בחריפות ואמרה: המגישה רינה מצליח הצליחה לעורר סערה נוספת, כשבמהלך שידור בערוץ 12 טענה כי לא הייתה כמעט קורונה בישראל. בזמן שהציבור החרדי ישב לסעודת שבת, ישבה רינה מצליח באולפן חדשות 12 והסיתה בגסות ובוטות נגד המגזר החרדי כולו, תוך הכללה גסה • דנה ויס ודני קושמרו קטעו אותה (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. אם מנקים מהמספרים האלה את החרדים ואת בתי האבות. חני פרנקל, מורה חרדית שנולדה במאה שערים ומלמדת בתיכון חילוני, לא יכולה להתאפק והיא מגיבה בחריפות לדברים שהשמיעה אמש רינה מצליח כנגד הציבור החרדי. תגובות נזעמות רבות ברשת למופע ההסתה של רינה מצליח בליל שבת בחדשות 12. את ההסבר היא הביאה לאחר מכן: רינה מצליח חזרה להופיע בערוץ 12: נינו אבסדזה באירוע שבתרבות בגבעת שמואל עם רינה מצליח, ינואר 2020. תמיד אומרים שזה הבנאדם שהכי תאהב בעולם, אבל הוא גם הבנאדם שהכי מגביל אותך בעולם.

יכול להיות שבעתיד יזכירו אותה רינה מצליח. חברת החדשות הודיעה כי רינה מצליח הושעתה למשך שבוע, ולא תשתתף בתוכניות אולפן שישי ופגוש את העיתונות, בעקבוץ דבריה אמש, לפיהם תומכי נתניהו אומרים שיצביעו לו גם אם יאנוס את בתם.